معرفی پاساژ الغدیر بازار شوش تهران

بازار شوش

پاساژ الغدیر در خیابان اصلی بازار یعنی خیابان صابونیان بازارشوش واقع شده است. این پاساژ نیز جز یکی از قدیمی ترین پاساژهای این راسته بازار است.
این پاساژ از طریق راهروهایی در طبقات مختلف به پاساژ شهرداری متصل است و همین ویژگی عبور و مرور و گشت و گذار در دو پاساژ را برای مشتریان راحت کرده است.

راهنمای طبقات پاساژ الغدیر:
پاساژ الغدیر شامل 8 طبقه است و درقسمت میانی بازار صابونیان واقع شده است. فروشندگاه پاساژ الغدیر اقلام مصرفی و همچنین دکوری به خریداران عرضه می کنند.
در طبقات مثبت 2 تا مثبت 5 اغلب دفاتر فروش واقع شده و اغلب فروشگاه ها اجناس خود را برای بازدید و عمده فروشی به نمایش گذاشته اند اما در طبقات پایین تر اجناس مورد نظرتان را می توانید به صورت تک خریداری کنید.

بازار شوش
در پاساژ الغدیر چه اجناسی عرضه می شود؟
در این پاساژ در کنار فروش اجناس مصرفی، شما می توانید اجناس دکوری خریداری کنید. از وسایل چینی با طرح و لعاب های رنگی گرفته تا مجسمه های رزینی، جاشمعی های چوبی و فلزی، دکوری های نقره ای و طلایی، میز، مبل و کنسول چوبی، وسایل چوبی دکوری و پذیرایی، ظروف پیرکس خاص و… پس در این پاساژ دست شما برای خرید وسایل دکوری تزیئنی و وسایل پذیرایی خاص باز است.
البته این وسایل را بیشتر می توانید در طبقات همکف، مثبت یک، منفی یک مشاهده و خریداری کنید. چراکه در طبقه مثبت دو و منفی یک و سه این پاساژ فروش به صورت عمده یا انبار است. در نتیجه قدم زدن در این طبقات فقط وقت شما را می گیرد چراکه اغلب فروشندگان این طبقات میانه ای با تک فروشی ندارند.

بازار شوش
از کجا برم پاساژ الغدیر؟
اگر وارد بازارشوش شده اید از چند مسیر می توانید وارد پاساژ الغدیر شوید. یکی از مسیر ها درهای ورودی و خروجی پاساژ در خیابان مقریان که در واقع خیابان پشتی صابونیان(منظور راسته اصلی بازار) به حساب می آید است. خیابان مقریان بن بست است و پارکینگ عمومی در انتهای این خیابان واقع شده که می توانید از آن برای پارک ماشین خود استفاده کنید. داخل خیابان جا برای پارک ماشین و موتور به هیچ وجه وجود ندارد.
اما یکی دیگر از خیابان های اصلی که درهای دیگر پاساژ به آن مشرف شده، خیابان دشتبان زاده است. با یک پرس و جوی ساده می توانید خودتان را به این خیابان رسانده و وارد پاساژ الغدیر بازارشوش شوید.

خیابان صابونیان شوش
شماره تماس دفتر پاساژ شهرداری: 
دفتر مجتمع پاساژ شهرداری در طبقه مثبت 3 قرار دارد و در صورت بروز هرگونه مشکل درخصوص این پاساژ،انتقاد و پیشنهاد می توانید به دفتر مجتمع پاساژ الغدیر بازارشوش مراجعه کنید.
شماره تماس دفتر پاساژ الغدیر  02155327093

بازار شوش
اطلاعات کلی پاساژ الغدیر بازار شوش تهران:
*متشکل از 8 طبقه (همکف، 5 طبقه مثبت و 3 طبقه منفی)
*مجهز به آسانسور حمل بار، آسانسور مخصوص عموم و مسیر پله رو
*دارای سرویس بهداشتی
*دارای برق اضطراری برای روشنایی سرسراها در صورت برق رفتگی
*شعبه بانک سپه در طبقه همکف
*سوپرمارکت در طبقه منفی 2 پاساژ دارد
*رستوران در طبقه مثبت سه دارد
*رستوران جا برای نشستن و پذیرایی دارد
*کافی شاپ در طبقه مثبت یک دارد

مختصات جغرافیایی پاساژ الغدیر بازار شوش تهران

2 thoughts on “معرفی پاساژ الغدیر بازار شوش تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *