معرفی پاساژ شهرداری بازار شوش تهران

پاساژ شهرداری بازار شوش

 پاساژ شهرداری بازار شوش تهران کجاست؟

پاساژ شهرداری یکی از پاساژهای قدیمی بازارشوش تهران است. این پاساژ در خیابان صابونیان واقع و سه در اصلی برای ورود در خیابان صابونیان و دو در، در خیابان مقریان (خیابان پشتی پاساژ) که بیشتر محل ورود و خروج چرخی ها و نقل و انتقال بار است، دارد.

افرادی که با ماشین یا موتور برای خرید می آیند می توانند در پارکینگ عمومی خیابان پشتی پاساژ (مقریان) وسیله نقلیه خود را در جای مناسبی پارک و از در پشتی وارد پاشاژ شوند. در غیر این صورت افراد می توانند از طریق تاکسی، اتوبوس، مترو خود را به خیابان صابونیان رسانده و سپس از راسته اصلی بازار وارد پاساژ شهرداری شوند.

 

راهنمای طبقات پاساژ شهرداری: 
در طبقه همکف پاساژ اغلب فروشگاه هایی واقع شده که سرویس چینی، سرویس های پذیرایی، سرویس قاشق و چنگال، کریستال، وسایل مهمانی و پذیرایی را به فروش می رسانند.

فروشندگان لوازم برقی 
اما هر چقدر شما از طریق پله برقی یا آسانسور به سمت طبقات پایینی پاساژ حرکت کنید با کسبه ای که بیشتر فعالیتشان فروش لوازم برقی است مواجه می شوید که بیشتر این فروشندگان در طبقه منفی 2 پاساژ شهرداری فعالیت می کنند. پس اگر قصد خرید لوازم برقی خانه و آشپزخانه را دارید این طبقه پاساژ شهرداری بازار شوش بهترین جا برای خرید لوازم برقی است. از اجاق گاز گرفته تا سرخ کن، ساندویج ساز، اتو، همزن، غذاساز، پلوپز، مخلوط کن، آبمیوه گیری، کتری برقی، باند و…
در این طبقه معمولا شاهد فروش لوازم برقی ایرانی و همچنین برندهای خارجی هستیم. پس مشتریان با هر سلیقه ای می توانند لوازم برقی مورد نظر خود را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری و به منزل ببرند.

پاساژ شهرداری بازارشوش

خرید به قمیت عمده 
اما فروشندگان طبقات بالایی پاساژ شهرداری (طبقات مثبت یک و مثبت دو) اغلب عمده فروش هستند و لوازمی از جمله وسایل سرامیکی، تزیینی، بلور و… می فروشند. پس انتظار نداشته باشید که پاسخگوی مشتریان تک فروش باشند. با این حال اگر حوصله گشت و گذار و پاساژگردی دارید می توانید از تماشای ویترین های فروشندگان لذت ببرید اما اگر در شهرتان فروشنده لوازم خانه و آشپزخانه هستید و قصد خرید عمده به قیمت مناسب را دارید، در صورت تمایل می توانید از محصولات مورد نظر این طبقات به قیمت عمده خرید کنید.

پاساژ شهرداری بازارشوش
لوزام مصرفی 
در پاساژ شهرداری بازار شوش تهران شما بیشتر می توانید لوازم مصرفی و کاربردی خانه و آشپزخانه را خریداری کنید البته در این بین تعداد کمی از فروشندگان نیز لوازم دکوری می فروشند که در صورت نیاز می توانید برای خرید به فروشگاه آنها نیز مراجعه کنید.

بازارشوش تهران

شماره تماس دفتر پاساژ شهرداری: 
دفتر مجتمع پاساژ شهرداری در طبقه مثبت ۱ قرار دارد و در صورت بروز هرگونه مشکل درخصوص این پاساژ،انتقاد و پیشنهاد می توانید به دفتر مجتمع پاساژ شهرداری مراجعه کنید.
شماره تماس دفتر پاساژ شهرداری  ۰۲۱۵۵۰۹۰۳۲۹

پاساژ شهرداری بازارشوش
اطلاعات کلی پاساژ شهرداری بازار شوش تهران:
*متشکل از 5 طبقه (همکف، دو طبقه مثبت 1 و 2 و دو طبقه زیرین منفی 1و منفی 2)
*مجهز به پله برقی و آسانسور حمل بار، آسانسور مخصوص عموم و مسیر پله رو
*دارای سرویس بهداشتی در طبقات مثبت 1 و 2
*سرویس بهداشتی رایگان برای عموم در طبقه مثبت 2 واقع شده
*دارای برق اضطراری برای روشنایی سرسراها در صورت برق رفتگی
*فروشگاه لوازم التحریر دارد
*شعبه بانک ملی در طبقه مثبت ۲ پاساژ شهرداری دارد
*بوفه ندارد
*رستوران ندارد
*فست فود در طبقه منفی ۲ دارد

بازارشوش
آدرس پاساژ شهرداری بازار شوش تهران:
تهران- میدان شوش – خیابان صابونیان – پاساژ شهرداری

موقعیت پاساژ شهرداری بازار شوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *