پرسش های متداول

شما از فروشگاه اینترنتی بازارشوش خرید می‌کنید نه از شبکه‌های اجتماعی، سایتی که نماد اعتماد الکترونیک دارد. این نماد در واقع مجوزی برای آنلاین شاپ ها یا همان فروشگاه های اینترنتی به حساب می آید.لازم به توضیح است فروشگاه اینترنتی بازار شوش  از سال 1394 تاکنون بصورت جدی و رسمی و با حمایت و اعتماد مشتریان به کار خود ادامه داده است.برای آشنایی بیشتر درباره اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی کلیدهای نارنجی رنگ را لمس کنید. 

برای ایجاد تجربه خرید آسان از بازار بزرگ شوش تهران، ما به چهار روش سفارش شما رو ثبت می کنیم.روش اول،ثبت سفارش از داخل سایتروش دوم از طریق واتساپروش سوم از طریق اینستاگرامروش چهارم ثبت سفارش به صورت تلفنی

امکان پرداخت در محل با توجه به زیرساخت‌ها و لجستیک کسب و کار ما متاسفانه امکان پذیر نیست.

محصول طبق اطلاعات دقیق تصاویر مندرج در سایت خدمت مشتریان ارسال می شود. در این میان اگر به هر دلیلی مجبور به تغییر سفارش موردنظر مشتری باشیم به وی اطلاع خواهیم داد. سپس در صورت تایید مشتری، مرسوله خدمت ایشان ارسال خواهد شد.اما اگر به هر دلیلی تغییر در سفارش پیشنهادی و جدید محصول مورد تایید مشتری نبود، سفارش لغو و هزینه واریزی به  وی عودت داده خواهد شد.در نظر داشته باشید، قبل از ارسال، همه محصولات به دقت توسط پرسنل سایت وارسی و پس از تایید سلامت کالا، محصول در بسته بندی محکم و تقویت شده ای خدمت مشتری ارسال می شود.متاسفانه در قوانین کشور، حمل و نقل مرسوله شکستنی در نظر گرفته نشده و پست در این خصوص تعهدی نمی دهد. در نتیجه مسئولیت شکستن محصول در طول حمل و نقل با خود مشتری است و جنس خریداری شده از سوی مشتری مرجوع نمی شود.اما خبر خوش این است که زیاد جای نگرانی نیست. سایت بازارشوش برای پر کردن این جای خالی و اطمینان خاطر به مشتریان عزیز، تمام تلاش خود را برای یک بسته بندی خوب و محکم و تحویل جنس در سلامت کامل به مشتری به کار می بندد.

تیم بازارشوش برای سهولت در ارسال محصولات به چند روش عمل می کند.به طور معمول ارسال سفارش‌های شهر تهران از طریق سرویس‌های پیک آنلاین انجام می شود. سفارش های خارج از شهر تهران و شهرستان نیز از طریق پست و باربری ارسال می شود. گفتنی است زمان ارسال محصول، پس از ثبت سفارش و پیگیری با هماهنگی مشتری انجام خواهد شد که در زمان مشخص و تحویل کالا در منزل یا محل کارش حضور داشته باشد.

با توجه به نوسان بازار ممکن است بعضی از محصولات افزایش قیمت داشته یا در دوره ای محصول موجود و زمانی هم ناموجود شود.به این جهت برای پیش بینی شرایط، مشتری می تواند هنگام ثبت سفارش در مرحله پرداخت، گزینه "پرداخت پس از استعلام" را انتخاب کنید.با انتخاب این گزینه سفارش شما ثبت می شود و تیم بازارشوش پس از استعلام دقیق محصول، قیمت و موجودی آن را به شما اطلاع می دهد. سپس در صورت تایید مشتری، پیش فاکتور خدمت وی ارسال و پس از پرداخت وجه، محصول تحویل مشتری داده می شود.