همه چیز درباره برند ام جی اس “MGS”

برند ام جی اس

برند ام جی اس متعلق به کدام کشور است؟
شاید این سوال خیلی از شما باشد که برند ام جی اس برای کجاست و برای کدام کشور است؟ برای معرفی شرکت ام جی اس، باید بگوییم که در ابتدا محصولات این برند از چین وارد کشور می شد اما اصالت این برند را به کشور آلمان نسبت داده اند.
اما از آنجایی که پروسه تولید برای خیلی از شرکت های اروپایی به صرفه نیست، به همین دلیل ترجیح می دهند محصولات خود را در کشور چین با هزینه و نیروی کار ارزان اما با نام تجاری خودشان تولید و به بازار عرضه کنند.
اتفاقی که برای شرکت ام جی اس هم افتاده و در ابتدا این محصول از چین وارد ایران می شد.

محصولات ام جی اس

معرفی شرکت ام جی اس در ایران
بازرگانی شعبانی در سال 1372 و در شهر تهران، با نام تجاری ام جی اس ” MGS ” در صنعت لوازم خانگی پا به عرصه ظهور گذاشت. این بازرگانی با توجه به سابقه 25 ساله در امر واردات و تامین کالا فعالیت داشت اما در ادامه اقدام به بررسی و شناخت بازار تولید انواع سرویس های قابلمه در سال های 1389 تا 1391 کرد و زمینه را برای خودکفا شدن در این عرصه مناسب دید.
شرکت ام جی اس “گروه صنعتی مهرجام سدید”، با هدف تامین نیاز داخلی و همچنین توسعه بازار و صادرات محصولات در سال 1391 اقدامات لازم برای احداث خط تولید انواع سرویس های قابلمه را آغاز کرد. با تلاش شبانه روزی، این کارخانه در بهمن 1392 افتتاح و به بهره برداری رسید.
اما در حال حاضر شرکت مهرجام سدید با نام تجاری MGS دارای بزرگترین خط تولید ظروف آشپزخانه در خاورمیانه است که توانایی تولید روزانه 7 هزار محصول را دارد. این شرکت به تازگی اقدام به تولید تلویزیون نیز کرده است.

نمایندگی ام جی اس

شعار برند ام جی اس  
شرکت ام جی اس به عنوان تولیدکننده داخلی با بهره گیری از تکنولوژی جدید اقدام به تولید محصولات آشپزخانه در ایران کرده است. برند ام جی اس با شعار “امید است هنری که ما در کالبد صنعت دمیده ایم، الهام بخش روح زندگی در خانه ها باشد” فعالیت خود را سال ها است در ایران ادامه می دهد و این شرکت زمینه فعالیت و اشتغال برای 700 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم را فراهم کرده است. محصولات این شرکت دارای استاندارد ملی ایران و نشان استاندارد مدیریت کیفیت ایزو 9001 است.

سایت شرکت ام جی اس
در حال حاضر این شرکت سایتی برای فروش ندارد اما قرار است به زودی این سایت راه اندازی شده و مشتریان از این طریق بتوانند با پشتیبانی شرکت ام جی اس “MGS” در ارتباط باشند.

شماره تماس ام جی اس

نمایندگی برند ام جی اس
در واقع این شرکت نمایندگی رسمی ندارد اما فروشندگان محصولات ام جی اس در شهرهای مختلف به نوعی نماینده این شرکت محسوب شده و شما در صورت بروز مشکل می توانید به فروشگاهی که محصولات ام جی اس را از آن خریداری کرده اید، مراجعه کنید. چراکه فروشندگان این محصولات با شرکت در ارتباط هستند و می توانند شما را هنگام بروز هرگونه مشکلی در خصوص محصولات این شرکت راهنمایی کنند.

محصولات شرکت ام جی اس
شرکت ام جی اس محصولات بسیاری را در تنوع و رنگبندی های مختلف روانه بازار کرده است. عمده محصولات این شرکت شامل سرویس های قابلمه، قابلمه و تابه تک، سرویس قاشق و چنگال ام جی اس، انواع پاسماوری ام جی اس، تلویزیون ام جی اس، کتری و قوری، سرویس آشپزخانه ام جی اس، انواع بانکه، کارد وچنگال ام جی اس، فلاسک، سطل برنج، سطل زباله، سرویس چاقو ام جی اس، پوست کن، بند رخت ام جی اس و… است.

شماره تماس ام جی اس

قاشق و چنگال ام جی اس ساخت کجاست؟
قاشق و چنگال ام جی اس با تکنولوژی اروپایی و قیمت مقرون به صرفه در ایران و توسط شرکت ام جی اس ایران تولید و روانه بازار می شود. این سرویس ها از استیل نگیر ساخته و پرداخته شده است.

سرویس قاشق و چنگال ام جی اس

قابلمه ام جی اس خوب است؟
سرویس قابلمه ام جی اس از کیفیت خوبی برخوردارند. این سرویس ها در رنگبندی های سفید، مشکی، بنفش، صورتی و… تولید و دارای تعداد پارچه های مختلف هستند.

سرویس قابلمه ام جی اس

تلویزیون ام جی اس ساخت کجاست؟
تلویزیون ام جی اس مونتاژ ایران است. بدون شک لوازم تلوزیون از کشور مبدا وارد ایران شده و توسط کارگران این شرکت مونتاژ، بسته بندی و روانه بازار می شود.

تلویزیون ام جی اس خوب است؟
شرکت ام جی اس مدت زیادی نیست که تلویزیون های ام جی اس را روانه بازار کرده است. اما با توجه به قیمت های بالای شرکت های دیگر، این تلوزیون به خاطر کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. اما انتخاب با مشتری است و قبل از خریداری تلویزیون ام جی اس حتما تحقیقات لازم را انجام داده تا خرید مطمئنی داشته باشید.

تلویزیون ام جی اس

نمایندگی تلویزیون ام جی اس
تلویزیون های ام جی اس نمایندگی مشخصی ندارند. در واقع در زمان بروز مشکل شما باید به همان فروشگاهی که محصول را خریداری کرده اید مراجعه کنید.
اما برای ارتباط با نمایندگی شرکت ام جی اس، “بخش ام جی اس سرویس” می توانید با شماره 02154832 تماس بگیرید و سوالات خود را در خصوص تلویزیون ام جی اس با استفاده از این شماره جویا شوید.

شماره تماس نمایندگی شرکت ام جی اس
091024154-60 شماره نمایندگی ام جی اس و جهت پاسخگویی به سوالات مشتریان است.

ام جی اسام جی اس در بازار شوش تهران
شما به راحتی می توانید محصولات ام جی اس را از بازار بزرگ شوش تهران خریداری و به خانه ببرید. تنوع محصولات ام جی اس در بازارشوش تهران بسیار و مشتریان طبق سلیقه خود می توانند محصول مورد نظر را تهیه کنند. یکی از سایت های معتبر برای خرید محصولات برند ام جی اس سایت فروشگاه اینترنتی بازار شوش به آدرس WWW.bazarshoosh.com  است.

19 thoughts on “همه چیز درباره برند ام جی اس “MGS”

  1. الهام میگوید:

    من راضی نیستم حیف پول که دادیم همش بیرونش رنگش زرد بدرنگ شد داخلش که رنگش قهوه ای شد

  2. مریم میگوید:

    من برای جهزیه دخترم گرفتم .بعد ۶ ماه داخلش خراب و پوسته پوسته شده

  3. زهرا میگوید:

    اره رنگ بیرونی خراب شده و گرانیت داخلش تغییر رنگ‌داده با اینکه خیلی از اونا استفاده نکردم

  4. ناشناس میگوید:

    وای خدا نکنه من با بدبختی خریدم دیروز گرفتم خراب بشه دیوانه میشم ارش استفاده کردم مگرنه پسش میبردم

  5. صابری میگوید:

    من قابلمه و ماهی تابه اونو دارم اولش کیف کردم.ولی بعداز مدتی داخلش طیف قهوه ای شده.پشتیبان نداره پاسخگو ندارن.کسی نیست راهنمایی کنه که آیا جرم گرفته یا لایه اصلی آن از بین رفته.

  6. طرفدار اجناس داخلی میگوید:

    من یکماه هست که خریدم. خیلی ازش راضی ام امیدوارم اشکالات برطرف شده باشه.

  7. فاطمه میگوید:

    سلام
    سرویس قابلمه خریدیم گفتن ام جی هست و کارتن هم ام جی اس
    اما کاغذداخل قابلمه و کفی قابلمه اونلی حک شده
    ام جی اس هست یا بهمون انداختن؟؟؟

  8. ناشناس میگوید:

    بعد از یه بار استفاده بدنش پوسته پوسته شده.اصلا راضی نیستم.نخرید دوستان

  9. رحمت اله خدنگ میگوید:

    تلویزیون 55 از این مارک خریدم
    کیفیت تصویر عالی و بهتر از دیگر برندهای داخلیست
    ببینیم در ادامه چه میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *