چرا خرید اینترنتی کنیم

تجربه یک خرید آسان از بازار بزرگ شوش نهران

خرید اینترنتی و آنلاین امروزه به یکی از جذاب ترین، سریع ترین و راحت ترین مسیرهای خرید تبدیل شده است.

در خانه یا محل کارتان نشسته اید، زیر باد خنک کولر یا گرمای مطبوع بخاری چمباتمه زده اید و حالا کافی است با انگشت هایتان چند کلیک ساده کنید تا وارد بازار مورد نظرتان شوید.

در همین راستا “بازار شوش” برای سهولت و راحتی بیشتر مشتریان خود وب سایت فروشگاهی بازارشوش را راه اندازی کرد تا از این طریق مشتریان به دور از هرگونه سردرگمی در بازار محصولات خود را پیدا و به صورت اینترنتی خریداری کنند‌‌.

محصولات وب سایت بازار شوش شامل کالاهای ضروری خانه و آشپزخانه است و تیم بازار شوش در تلاش است تا روزانه به سیل محصولات سایت اضافه کرده و قدرت خرید مشتریان خود را بالا ببرد.

اما پیش از هر چیز شاید برایتان سوال شود که چرا خرید در بازار را رها کنید و از وب سایت خرید کنید؟

بدون شک اگر شما فردی هستید که وقت آزاد دارید، شاید فرصت این را هم داشته باشید که برای خرید به بازار شوش بروید اما اگر شاغل هستید یا به هر دلیلی فرصت کافی برای بازارگردی را ندارید، خرید اینترنتی بهترین گزینه است.

در خرید اینترنتی از شوش شما قدرت انتخاب بیشتری خواهید داشت و زمان بیشتری برای تصمیم گیری دارید

قدرت انتخاب دارید

مدت ها است که خرید اینترنتی در میان مردم کشورمان جا افتاده و از اقصی نقاط کشور، خیلی از مردم ترجیح می دهند محصولات خود را اینترنتی خرید و دریافت کنند. به این ترتیب آنها در بخشی از هزینه هایشان صرفه جویی کرده اند.

یکی از مزایای وب سایت ها این است که اغلب، محصولات قیمت مشخصی دارند. مثلا شما به دنبال یکی از محصولات لومینارک یا پاشاباغچه هستید. کافی است مدل محصول را در اینترنت جست و جو کنید تا گوگل لیستی از وب سایت های فروش این محصول را پیش رویتان قرار بدهد. اینطوری شما می توانید با مقایسه قیمت محصول موردنظرتان و شانس جست و جو در وب سایت های مختلف و اطمینان از موجه بودن سایت، در نهایت محصول خود را خریداری کنید.

خرید با سرعت بی نطیر و در کمترین زمان ممکن را برای شما فراهم خواهیم کرد

سرعت در خرید

تصور کنید امروز نیاز به خریداری یک ظرف پذیرایی دارید یا می خواهید به مهمانی یا مراسم خاص بروید و بعنوان هدیه قصد دارید، ظروف خانه و آشپزخانه به میزبان کادو بدهید اما زمان کافی برای بازار گردی و خرید ندارید؛ در این لحظه می توانید به وب سایت بازارشوش یا هر وب سایت دیگری که لوازم خانه و آشپزخانه عرضه می کند، بروید، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت اینترنتی سفارش دهید.

بعضی از سایت ها می توانند محصول مورد نظر شما در صورت موجود بودن در انبار یک روزه تحویلتان بدهند. به شرط این که زمان کافی برای ارسال محصول وجود داشته باشد و پیشنهاد می‌کنیم بعد از ثبت سفارش حتما با پشتیبانی سایت درمورد ساعت ارسال و موجودی محصول تماس بگیرید تاوقتتان گرفته نشود.

یکی از خدمات خوب فروشگاه اینترنتی بازارشوش امکان درخواست محصولاتی است که در فروشگاه های اینترنتی وجود ندارند

سفارش فراتر از سایت

خرید از سایت خوب است به شرط اینکه مدیران فروش سایت نیز اطلاعات کافی درباره محصولات فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشند. در این میان تیم بازار شوش به خاطر سال ها تجربه و فعالیت در محیط بازار، امروز این توانایی را دارد که در خیلی از زمینه های مربوط به محصولات خانه و آشپزخانه شما را راهنمایی کند.

برای مثال شما به عنوان مشتری این امکان را دارید تا غیر از محصولات موجود در سایت، تصویری از محصول موردنظرتان که به دنبال آن هستید را به شماره تلگرام یا واتساپ فروشگاه ارسال کنید تا فروشندگان سایت آن محصول یا مشابه اش را برای شما پیدا کرده و پس از هماهنگی با شما آن را به دستتان برسانند .

در خرید اینترنتی پول بیشتری برای خودتان پس انداز کنید

صرفه جویی در هزینه ها

همچنین بازارگردی به غیر از صرف هزینه اصلی برای خرید محصول، هزینه های دیگری نیز در بردارد. حتما برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک قابلمه یا هر چیز دیگری به بازار بروید و با دست های پر از کیسه خرید به خانه برگردید. این فضای بازار است که شما را وسوسه می کند تا غیر از محصول موردنظرتان، با دیدن اجناس و کالاهای دیگر نیز وسوسه و دست به جیب شوید. اینطوری مجبور به صرف هزینه ای بیشتر از انتظار خود خواهید بود.

از طرفی نمی شود بازار رفت و یک دل سیر از عزا در نیاورد. شما در بازارگردی مجبور به صرف هزینه ایاب و ذهاب و نوشیدنی یا ناهار نیز خواهید بود اما در خرید از وب سایت بازار شوش، شما محصول را سفارش می دهید و در نهایت با هماهنگی خودتان و هر زمان که در خانه یا محل کارتان حضور دارید، محصول با صرف هزینه 13 هزار تومان برای اجناس زیر 200 هزار تومان و ارسال رایگان برای خرید های بالای 200 هزارتومان به دستتان می رسد.

همیشه به دنبال ارزانترین و مطمئن ترین راه برای ارسال محصولات هستیم

ارسال امن به شهرستان

دفتر مرکزی سایت بازارشوش در تهران قرار دارد اما این دلیل نمی شود که مشتریان در شهرهای دیگر قادر به خرید نباشند. شاید نگران نحوه ارسال محصولات که اغلب شکستنی هستند باشید، اما تیم بازارشوش در خیلی از فروش های خود به مشتریان در شهرهای دیگر در تلاش است تا با بهترین بسته بندی خیال مشتریان را راحت کند. در بسته بندی همه محصولات از کارتن های مستحکم و نایلون های ضربه گیر استفاده شده و روی بسته ها برچسب شکستنی نیز نوشته می شود. این در حالی است که در ۹۰ درصد موارد با نوع بسته بندی مستحکم، اجناس صحیح و سالم به دست مشتری می رسند.

در انتخاب محصول دقت کنید همانطور که ما هنگام تهیه و ارسال محصولات بیشتری دقت رو می کنیم.

کنسلی قبل از ارسال

مشتریان در شهرتهران می توانند مبلغ محصول را پس از تحویل محصول پرداخت کنند اما در شهرهای دیگر، مشتریان بایستی مبلغ محصول را به صورت آنلاین پرداخت کنند اما در صورت عدم تمایل و قبل از ارسال محصول می توانند سفارش خود را با هماهنگی پشتیبانی سایت کنسل یا تعویض کنند که کنسلی قبل از ارسال محصول هزینه ای برای مشتری ندارد و پول مشتری در کمترین زمان به حساب وی پرداخت می شود. البته این پروسه زمان و انرژِی زیادی از فروشندف نهایت دقت را داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی بازار شوش پرتکل https  و اینماد داره. پس با خیال راحت خرید کنید

خرید در محیطی امنی و راحت

اگر یک حساب و کتاب ساده کنید، متوجه خواهید شد که در خیلی از مواقع، خرید از سایت بهتر از بازارگردی و سردرگم شدن در بازار است. البته که گشت و گذار در بازار لذت بخش است اما در بعضی از مواقع انرژی، وقت و هزینه زیادی را از ما می گیرد.

برای مثال شما قصد خرید سرویس چینی را دارید و به بازار می روید اما با دیدن انواع بی شمار سرویس های چینی و نوع معرفی محصول از سوی فروشندگان سردرگم می شوید. شاید شما قصد دارید سرویس چینی یک میلیون تومانی یا حتی۳۰۰ هزارتومانی خرید کنید اما در بازار با نوع برخورد برخی از فروشندگان در تنگنا قرار می گیرید و خلاف میلتان سرویس چینی ۲ میلیونی خرید می کنید.

اما وب سایت بازارشوش و خیلی از وب سایت های دیگر این امکان را به مشتری می دهند در محیطی امن و راحت محصولشان را انتخاب و در صورت تمایل سفارش دهند هیچ اجباری در کار نیست و هنگام تماشای محصولات فروشنده ای نیست که مدام سوال پیچتان کند یا در فروشگاه به دنبالتان راه بیفتد یا کالایی را خلاف میلتان به شما بفروشد.

اعتبار سایت را بسنجیم

گروهی از افراد از وب سایت ها، خرید نمی کنند چراکه از امن بودن آن هراس دارند. در نظر داشته باشید ما در شرایطی قرار داریم که تا چندسال آینده خریدهای اینترنتی بیش از امروز در میان مردم جا باز می کنند. مثل تاکسی اینترنتی اسنپ. اما راه هایی وجود دارد که با در نظر گرفتن آن می توانید با خیال راحت از یک وب سایت خرید امنی داشته باشید.

به طور معمول وب سایت های مطمئن دارای اینماد (نماد اعتماد الکترونیکی) هستند. در قسمت اطلاعات سایت این نشان وجود دارد و نماد معتبر و رسمی بودن سایت است.

یکی دیگر از نشان های اطمینان یک سایت، آدرس آن است که با https شروع می شود یا ایکون قفل سبزرنگ در قسمت آدرس بار مرورگر نشان اطمینان و امنیت سایت است. طبق گفته پلیس فتا s قرار گرفته بعد از http حتما باید ابتدای آدرس سایت وجود داشته باشد. این sهمان اطلاعاتی است که به صورت کدگذاری و رمزنگاری شده از سیستم شما به سایت فروش و از سایت فروش به سیستم شما منتقل می شود و امکان سواستفاده از آن وجود ندارد.

مثال : https://www.bazarshoosh.com/

سایت های مطمئن درگاه های بانکی شان نیز مطمئن است. زمانی که برای خرید و سفارش وارد درگاه بانکی سایت مثل بانک پارسیان ، اقتصاد نوین، ملی و… می شوید حتما از آدرس دقیق آن مطمئن شوید. بعضی از هکرها با کم کردن یا اضافه کردن یک حرف یا عدد به آدرس درگاه بانکی در زمان وارد کردن اطلاعات کارت بانکی تان حساب شما را هک می کنند. یعنی در ظاهر آدرس بانک دقیقا شبیه همان بانک مربوطه است اما به خاطر خطای دید شاید شما متوجه تغییر یک حرف یا عدد آن نشوید.

حالا با در نظر گرفتن همه این نکات چرا از وب سایت بازارشوش خرید نکنید؟ ما این تضمین را به شما می دهیم که خریدی مطمئن داشته باشید.

2 thoughts on “چرا خرید اینترنتی کنیم

    • ناصر حسن زاده میگوید:

      سلام وقت بخیر
      از تلگرام یا واتساپ این شماره 09127083379

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *