معرفی بازار شوش تهران یا بازار بلورفروشان تهران

بازار شوش

بازار شوش یا بازار بلور فروشان:
معرفی بازار شوش تهران یا بازار بلورفروشان تهران
بازارگردی برای خیلی از ما حس و حال خوبی دارد. اینکه مبلغی اسکناس در کیفمان بگذاریم یا بی پروا در این مغازه و آن فروشگاه کارت بکشیم و محصولات موردعلاقه مان را خریداری کنیم شاید خیلی‌هایمان را هیجان‌زده کند و سر ذوق بیاورد. در این میان گروهی عشق پاساژ هستند و دوست دارند از مگامال های تهران خرید انجام بدهند. از پاساژ پالادیوم گرفته تا تیراژه و کوروش و….اما گروهی دیگر از خریداران سنتی تر عمل کرده و گردش و خرید در بازارهای بزرگ پایتخت را به هر پاساژ جدید و قدیم دیگری ترجیح می دهند. اگر تازه عروس هستید و قصد تهیه جهیزیه با کیفیت خوب و قیمت مناسب را دارید شاید بد نباشد شال و کلاه کنید و خودتان را به بازار شوش برسانید. قطب فروش لوازم خانه و آشپزخانه که با گردش در این راسته می‌توانید وسایل مورد نظرتان را برای زندگی آینده تان یا خانه جدیدتان خریداری کنید.
اگر تا به حال به بازار شوش نیامده و با اینجا آشنایی ندارید،نگران نباشید. چراکه ما قصد داریم در این گزارش شما را با قسمت‌های مهم این بازار آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

بازارشوش

بهترین مسیر تا بازار شوش تهران
بهترین مسیری که به شما پیشنهاد می کنیم تا خودتان را به بازار بلور شوش تهران برسانید، مترو است. شما باید خط یک مترو را سوار شوید و در ایستگاه شوش پیاده شوید و با یک تاکسی یا اتوبوس یا حتی پیاده مسیر مترو تا بازار بلور شوش تهران را طی کنید. از آنجایی که این بازار در محدوده ی طرح زوج و فرد قرار دارد شما می‌توانید در روزهایی که متعلق به پلاک ماشین شما است وارد طرح زوج و فرد شوید و محصولاتی که خریداری کرده‌اید را با خیال راحت و با ماشین خودتان جا به جا کنید. اما اگر با مترو آمده و پیاده بودید چرخی های حاضر در بازار می‌توانند اجناس خریداری شده شما را تا آژانس یا دربستی یا اسنپ و تپسی که در محل مورد نظر حاضر شده اند، برسانند. یکی دیگر از مسیرهای جابه جایی اجناس با پیک های موتوری است. اگر محدودیتی ندارید به راحتی می توانید با راکبان موتورسوار که در حاشیه خیابان های بازار متوقف شده اند، خریدهای خود را تا مقصد جابه جا کنید. 
البته اگر جنس کمی خریداری کرده اید و می توانید در دستتان حمل کنید برای صرفه جویی در هزینه حمل و نقل، می توانید از اتوبوس یا تاکسی های واقع در محل بازار نیز استفاده کنید. 

نقشه مسیر بازار شوشبازار شوش چه روزهایی باز است؟
شاید خیلی از خریداران شاغل بوده و همه روزه قادر نباشند که خودشان را به بازار شوش برسانند و خرید کنند. بازارشوش به طور معمول از شنبه تا پنج شنبه باز است و کسبه در محل بازار و مغازه هایشان حاضر هستند. ساعت کاری بازار از 9 صبح تا 18 عصر است و دست فروش ها از ساعت 16 در راسته اصلی بازار بساطشان را پهن می کنند. 
روزهای پنج شنبه و جمعه حالت نیمه تعطیل دارد. برخی از فروشگاه ها باز و برخی دیگر بسته هستند. ساعت کاری روزهای پنج شنبه و جمعه، از ساعت 9 الی 15 عصر است. روزهای تعطیل رسمی اغلب پاساژها و مغازه داران تعطیل هستند. البته بستگی به نوع مناسبت دارد. در روزهای تعطیل رسمی (وفات) اغلب بازار تعطیل است و فروشگااه ها فعالیت ندارند اما در روزهای تعطیل رسمی (ولادت و تولدها) خرید جریان دار و بازار حالت نیمه تعطیل به فعالیت خود ادامه می دهد. 

پاساژهای مهم بازار بلور شوش تهران
در بازار شوش تهران مغازه های زیادی در راسته ی اصلی خیابان حضور دارند. همچنین عده‌ای دستفروش نیز بعضی از محصولات را به قیمتی پایین تر به خریداران خود می فروشند البته باید حواستان جمع باشد که محصول مورد نظر بی کیفیت نبوده و در زمان استفاده ضرری برایتان نداشته باشد. اما در این خیابان پاساژهای زیادی قرار گرفته که گشتی در طبقات مختلف این پاساژها می‌تواند به شما در انتخاب محصول کمک کند. پاساژ شهرداری، پاساژ تاج، ایرانیان، الغدیر، نور، الماس، میلاد و… بخشی از پاساژهای بازار شوش هستند که لوازم چینی، لوازم دکوری، سرویس پلاستیک ،ظروف برقی آشپزخانه، ظروف خانه، جیهزیه عروس، ظروف بلور، ظروف کریستال، ظروف استیل، سرویس قاشق و چنگال ، روتختی عروس و.. را می فروشند.

مارک های لوازم آشپزخانه در بازار شوش
یونیک، پاشاباغچه، ام جی اس، لومینارک، لیمون، چینی تقدیس، آرکوپال، پارس اوپال، چینی زرین، چینی طوس، گاسونیک، سامسونگ، ال جی، بوش، زیمنس، تفال، سانی، کاندید، پارس خزر و… نیز از مهمترین برندهایی هستند که ما می‌توانید محصوولاتی با این برنددها را در بازار شو پیدا کرده و خریداری کنید. البته در انتخاب مارک ها دقت کنید تا اجناس متفرقه را به جای اصل خریداری نکنید.

برندهای بازار شوشاز بازار شوش تا فروشگاه اینترنتی بازار شوش
ممکن است خیلی از شما حال و حوصله یا وقت بازارگردی را نداشته باشید اما از طرفی دوست دارید محصولات موردنظر خود را از مسیری آسان‌تر و به قیمت بازار خریداری کرده و به خانه‌های خود ببرید. به همین خاطر در اینجا قصد داریم سایت بازار شوش را به شما معرفی کنیم. شما با ورود به این وب سایت می‌توانید بخش عمده‌ای از محصولات بازار شوش را که در مغازه های این بازار ارائه می‌شود، به راحتی و از طریق وب سایت رسمی بازار شوش خریداری کنید.
کافی است با یک کلیک ساده وارد وب سایت بازار شوش شوید و به جای گردش و پیاده روی های مکرر و خسته‌کننده در محیط بازار، از فروشگاه بازار شوش که ویترین خوب بازار بلور تهران است وسایل و محصولات مورد نظرتان را به قیمت بازار خریداری کنید و با کمترین هزینه آن را به خانه‌های خود ببرید.

53 thoughts on “معرفی بازار شوش تهران یا بازار بلورفروشان تهران

  1. سعید میگوید:

    دنبال کار میگردم کارگاه دارم کارندارم تراش بزنم اگه کسی هست به من خبر بدسد

  2. چینی زرین میگوید:

    پیشنهاد نمیکنم مسیر مترو تا شوش رو پیاده برید چون با صحنه های ناخوشایندی روبرو میشید!

  3. رسول میگوید:

    با سلام.ببخشید من شماره کارگاه تولید وسایل ریختگی رو میخام.به درجه ریختگی نیاز دارم

  4. رضا حجت میگوید:

    فروش عمده محصولات کریستال بزند فونیکس. در خدمت هستم.

    • ناصر حسن زاده میگوید:

      سلام.
      بهتره در مورد همکاری در فروش با ما تماس بگیرید

  5. محبوبه زارع مهرجردی میگوید:

    سلام من شماره مغازه های لوکس فروشی را نیاز دارم

  6. صادقپور میگوید:

    اگه خرید لوازم خونه همراه با گارانتی باشد ؛علاقمندم جای مطمئنی برای خرید داشته باشم و با خیال آسوده خرید کنم

  7. amir میگوید:

    سلام دوستان.من مغازه بطري شيشه اي ٣٦٠ سي سي كوچيك ميخوام كسيو سراغ داريد راهنمايي كنيد ممنون ميشم

  8. مسائلی میگوید:

    سلام خسته نباشید.اگرامکانش هست یک شماره تلفن ازکسانیکه دربازارشوش قطعات صنعتی مثل ولو های صنعتی وشیرهای فشارقوی میفروشندبرای من ایمیل کنید.09355256161

  9. سعید میگوید:

    سلام من دنبال ظروف لوکس ولاکچری برای عسل هستم کسی سراغ داره راهنمایی کنه

  10. محمدحسين میگوید:

    سلام من به شماره ها و كانال هاي ارتباطي عمده فروشان لوازم پلاستيكي و آشپز خانه نياز دارم يا اينكه بورس كارشون كدوم منطقه ميشه ،ممنون ميشم راهنمايي كنيد

    • ناصر حسن زاده میگوید:

      سلام وقت بخیر
      تو بازار شوش هم عمده فروش پلاستیک هست هم عمده فروش لوازم آشپرخانه. اگر به دنبال محصول خاصی هستید از طریق واتساپ یا تلگرام به ما پیام بدید شاید تونستیم کمکی کنیم.

      • رسول میگوید:

        سلام من میخوام دست فروشی یا حراجی تو بازار روز راه بندازم نمیدونم ازکجا باید تهیه کنم که گرانتر ازبقیه نباشد لطفا راهنمایی کنید
        ۰۹۱۹۶۷۸۳۷۴۷

        • ناصر حسن زاده میگوید:

          همه جای بازار ارزان فروش و عمده فروش هست ولی بیشترشون تو خیابان شهرداری هستند

  11. محمد میگوید:

    سلام خسته نباشید بنده بلورکریستال میفروشم تاالان ازشوش خریدنکردم میشه کمک کنیدازکاشان بیام برای خرید بلوروکریستال

  12. سمیه میگوید:

    سلام.کجا میتونم چینی پردیس و بصورت تک بخرم؛کمک کنید سرویسم ناقص شده.اگه کانال یا پیجی هست ممنون میشم معرفی کنید.

  13. مهدی میگوید:

    سللم،من میخوام جنس عمده بخرم لوازم آشپزخونه دکوری و پلاستیکی نیاز دارم لطفا بگید کدوم منطقه و کجا بخرم ارزانسرا میخوام ممنونم

    • ناصر حسن زاده میگوید:

      سلام وقت بخیر
      این محصولات بیشتر از بازار شوش تهران به سایر مناطق ارسال می شود و اگر تشریف بیارید شوش عمده فروش ها رو خواهید دید.
      اگر دستری به بازار برای شما سخت است از طریق وانس اپ فروشگاه اینترنتی بازارشوش با ما در ارتباط باشید تا محصول رو برای شما ارسال کنیم

  14. بانو میگوید:

    سلام دوستان
    من از بازار شوش خرید کردم همون خیابان اصلی شوش خوبه. اما خیابان صابونیان خیلی …. مخصوصا نبش صابونیان پاساژ ……. مغازه …… ….. پولمو خوردن …. الکی فقط حرف میزنن تا حواست پرت شه یهو نمیدونی چی شد. توروخدا خرید نکنید ازشون. باید اطلاع رسانی بشه که اون …. بازارشون کساد شه. خدا لعنتشون کنه.
    به تعزیراتم زنگ زدم همه میگفتن آخه مگه شما نمیدونی صابونیان اکثرشون …. گفتم شما باید اطلاع رسانی کنید

    • ناصر حسن زاده میگوید:

      سلام بانو
      این مشکلی که شما فرمودید ممکن هر جایی و تو هر بازاری اتفاق بیوفته. هیچ کسی از این کار زشت طرفداری نمیکنه و من از شنیدن این گزارش ها بسیار ناراحت میشم.
      فقط من بخش هایی از دیدگاه شما رو مجبور شدم سانسور کنم چون تو همین بازار آدم های شریف بسیار زیادی هستند و نمیشه تر و خشک رو باهم سوزاند.
      انشالا که دیگر شاهد این اتفاق های بد نباشیم.

  15. Mahsa Sirang میگوید:

    سلام من میخوام کریستال بفروشم اگه میشه راهنماییم کنین

  16. محسن سلسمانی میگوید:

    من ۱۰۰۰ تا بطری یک و نیم لیتری برای روغن زیتون میخوام از کجا بخرم

    • بهروز میگوید:

      سلام،من هرنوع بطری که بخواین دارم و میتونید پسند کنید و ببرید،مطمئن باشید قیمتش خییلی خییلی از هرجای ایران ارزانتر می باشد.چون مستقیم از تولید میبرید.

      • علی اصغر مصوری میگوید:

        سلام. لطفا آدرس تون را از طریق ایمیل به من اعلام کنید. mosavari@hirbodan.com و یا به همراه 09121465231 پیام کوتاه بفرستید، یا از طریق واتساپ پیام بدهید. متشکرم

  17. ادینه میگوید:

    سلام من پلوخوری های چینی مارک تقدیس تک شده خواستم بپرسم جایی هست بتونم تکی بخرم

  18. فرشید میگوید:

    سلام من ی سری لوازم سرامیکی و بلور میخام برای مغازه ام… از کجا و کدوم فروشگاه خرید کنم بهتره؟ لطفا راهنماییم کنین

  19. بهروز میگوید:

    سلام وقت بخیر من میخوام زودپز بخرم، کدوم پاساژ شوش باید مراجعه کنم؟

    • ناصر حسن زاده میگوید:

      فروشگاه هایی که زودپز دارن تو پازار پخش هستن و تو هر پاساژچندین نفر هستن که انواع زودپز را داشته باشن اگر نیاز هست که تشریف بیارید شوش خیالتان راحت تا دلتان بخواد زودپز میبینید

  20. الهه میگوید:

    سلام.ببخشید من ظروف بلور کج بر پایه دار میخواستم.دو دست هر جا توی اینستا پرسیدم گفتن عمده فروشیم.من شیراز هستم و ممنون میشم آدرس پیج یا سایتی رو بهم بدید که با خیال راحت سفارش بدم.خیلی وقته دنبال این ظرف ها هست.تو شیراز ندیدم و تمام پیج ها گفتن فقط از بازار شوش بخر.ممنون میشم کمکم کنید

  21. علیرضا حیدری میگوید:

    سلام
    من بشقاب پلوخوری تک و میوه خوری تعداد ۲۰۰ به بالا فروشی دارم

  22. جواد میگوید:

    سلام، من دنبال ظروف پذیرایی برنجی مرغوب ولی با قیمت مناسب هستم، کجای بازار شوش یا کدوم پاساژ رو پیشنهاد میدید؟

  23. فهیمه میگوید:

    سلام من دنبال ظروف شیشه ای خام برای کارهای هنری هستم کجا میتونم پیدا کنم

    • ناصر حسن زاده میگوید:

      سلام
      تو بازارشوش انتهای خیابان شهرداری می تونید پیدا کنید
      اگر نمی تونید تشریف بیارید، ما می تونیم براتون تهیه و ارسال کنیم.

  24. عباس میگوید:

    سلام و عرض ادب
    من یکسری لوازم دیگ و سینی و پارچ و از این جور وسایل در جنس روحی و چوبی و سفالی میخواستم ولی در سایز کوچیک یعنی زیر 10 سانت از کجا میشه تهیه کرد؟

  25. سودا میگوید:

    سلام ببخشید من شماره شخصی که پایه های برنز یا برنجی تکی میفروشه رو میخواستم

    • ناصر حسن زاده میگوید:

      چه مدل پایه ای نیاز دارید به واتساپ ما ارسال کنید و ما براتون تهیه میکنیم

  26. سعید میگوید:

    یه بازار دیگه در تهران ایجاد شده به اسم بازار چینی فروش های صالح آباد.
    داره از شوش بزرگتر میشه. یه مطلب هم در مورد اون بنویسید

  27. ویدا میگوید:

    سلام من دنبال ظروف آرکوپال اصل و بطری آبخوری 1/5 لیتری یا بشتر آبی رنگ هستم از کجا میتونم تهیه کنم . ممنون میشم راهنمایی فرمائید.

  28. معصومه میگوید:

    قبل ازاینکه بازارشوش بصورت پاساژدربیادقیمتهاواقعا عالی بوداگه کسی بودجش نمیرسید براجهیزیه میرفت اونجا بانصف قیمت مغازه خرید میکردیه سری هم بصورت دست فروش بودن ،ولی الان که پاساژشده یعنی اصلا نمیشه نزدیکش شد قیمتها دوبرابر مغازه ها شده اصلا نمیشه خرید کردمن براجهیزیه دخترم دست روهرچیزی گذاشتم دوبرابرمغازه های بیرون بود آخرشم ازهمون مغازه های بیرون خرید کردم ،الان اونجاروفقط براپولدارها درست کردن که تیغشون بزنند

  29. بهمن میگوید:

    با سلام ، آیا در بازار شوش لوازم پخت وپز مانند قابلمه و ماهیتابه و… هم بفروش میرسد؟

  30. مصطفی میگوید:

    با سلام آیا پنج شنبه می توانم با ماشین خودم که پلاکش زوج هست از شهرستان برای خرید خدمت برسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *