محصولات مادام کوکو در بازار شوش تهران

مادام کوکو
مادام کوکو (Madame Coco) برندی ترکیه ای است که در سال 2011 در نتیجه نیازهای مصرف کنندگان، به یک مدل تجاری موفق تبدیل شد. این شرکت به سرعت در صنعت منسوجات خانگی و محصولات تزئینی پیشتازی کرد. طوری که امروز مادام کوکو نامزد یکی از مهمترین مارک های جهانی است و فعالیت های خرده فروشی بین المللی را که در سال 2016 آغاز کرد، حفظ می کند.این برند نام آشنا اکنون در بسیاری از کشورها به سرعت در حال رشد و شناخته شدن است.
بد نیست بدانید در حال حاضر مادام کوکو 300 فروشگاه با 75000 متر مربع مساحت فروش در 92 شهر در 17 کشور جهان دارد.
مادام کوکو

شروع مادام کوکو با منسوجات خانگی

مادام کوکو (Madame Coco) با در ابتدا تولیدات خود را با ارائه محصولات نساجی کلاسیک خانگی متنوع با طرح های اروپایی روانه بازار کرد اما در ادامه با استقبال مردم، این شرکت دامنه محصولات خود را گسترده کرد. این برند در ادامه در کنار تولید منسوجات خانگی، شیشه و کریستال، وسایل آشپزخانه و کارد و چنگال ، محصولات پلاستیکی، لباس های تفریحی، محصولات مراقبت شخصی و لوازم آرایشی نیز تولید می کند.

حال این شرکت با غنی سازی مجموعه گسترده ای از محصولات خود با طرح ها و رنگ بندی های شاد و منحصر به فرد، به برندی تبدیل شده که مصرف کنندگان آن را دوست دارند و از این محصولات استقبال می کنند.

مادام کوکو

مادام کوکو چه محصولاتی دارد؟

محصولات مادام کوکو انواع وسایل دکوری، محصولات خواب و حمام مثل حوله و روتختی و ملحفه، ابزار آشپزخانه از جمله فنجان و لیوان، روغن ریز، سبد، سرویس کاردو و چنگال، دم کنی، پوشاک، فرش و گلیم، عطر، اسانس و شمع و… را شامل می شود.

مادام کوکو ایران

شعار مادام کوکو!

“چشم انداز ما تبدیل شدن به محبوب ترین و ارجح ترین مارک تجاری خانه و زندگی در جهان است”.
“مأموریت ما این است که سبک زندگی مشتریانمان را برای خانه های خود قابل دسترسی کنیم”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *