محصولات لیمون در بازار شوش تهران

محصولات لیمون بازار شوش

همانطور که مستحضر هستید یکی از اصلی ترین رکن های هر خانه، لوازم آن است. سالانه صدها میلیارد تومان در کشور خرج خرید لوازم خانگی می‌شود. این نشان دهنده اهمیت این موضوع است. لیمون یک تولید کننده مجرب لوازم خانه و آشپزخانه است. گروه لیمون، با چند دهه تجربه در ساخت لوازم خانه و آشپزخانه، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

محصولات لیمون، با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه، توانسته است نیازهای مشتری خود را برطرف و به کیفیتی فوق العاده در این زمینه دست پیدا کند.

تمامی محصولات لیمون، در آزمایشگاه‌های پیشرفته، با رعایت بروز ترین استانداردها و تجهیزات، امتحان می شود. همین امر باعث شده کیفیت این محصولات ، دو چندان شود.

محصولات آشپزخانه لیمون:

از قدیم گفته اند قلب خانه، آشپزخانه آن است. آشپزخانه، محل پخت و پز غذا است. بنابراین بسیار مهم است که شما از چه ظروف و لوازمی در آشپزخانه خود استفاده می کنید.

علاوه بر این، آشپزخانه‌ها باید در کنار سالم و بهداشتی بودن، زیبا نیز باشند تا جلوه یک خانه را دوچندان کرده و تغییر دهند. پس استفاده از وسایلی زیبا و در عین حال بهداشتی در آشپزخانه، اهمیت زیادی دارد. این ویژگی هایی است که شما می توانید در لوازم آشپزخانه لیمون پیدا کنید. محصولاتی با کیفیت‌ بالا و ظاهری زیبا که توانسته در میان رقیبان خود، سری بالا بگیرند و راه خود را به آشپزخانه میلیون ها ایرانی باز کند.

در ادامه به تعدادی از تولیدات این برند محبوب اشاره می‌کنیم.

ظروف نگهدارنده لیمون

این ظروف به دلیل داشتن درپوش های محکم، از ورود  و خروج هوا به داخل ظرف جلوگیری کنند و همین امر مانع از فاسد شدن مواد غذایی در طولانی مدت می شود.

ظروف درب دار به چند دسته پر طرفدار تقسیم می شوند که عبارتند از:

ظروف درب دار پلاستیکی: این ظروف، یکی از پر مصرف ترین ظروف در آشپرخانه ها است. ظروف درب دار پلاستیکی، جزو قدیمی ترین ظروف به حساب می آیند و کاملا مناسب پیک نیک ها و مسافرت‌های کوتاه یا بلند مدت است.

ظروف درب دار شیشه ای: قطعا داخل هر آشپزخانه، حداقل یک ظرف شیشه ای درب دار می‌توان پیدا کرد. این ظروف در سال‌های اخیر رشد فوق العاده ای را داشته اند. چراکه ظروف نگهدارنده شیشه ای کاربردهای مختلفی دارند. از این ظروف برای نگهداری انواع مواد غذایی داخل یخچال، فریزر یا فر و مایکروویو می توانید استفاده کنید.

این ظروف مانع از فاسد شدن مواد غذایی یا از بین رفتن بو و مزه مواد غذایی می شود.

این درحالی است که عده ای از خریداران از این ظروف بدون استفاده از درپوش، برای سرو غذا و دسر نیز استفاده می کنند.

ظرف نگهدارنده لیمون بازار شوش تهران

ظروف چند تکه لیمون:

یکی دیگر از بایدهای هر آشپزخانه، استفاده از ظروف چند تکه لیمون است. برای مثال تصور کنید شما شش ظرف درب دار، با سایزهای مختلف دارید و می توانید هر نوع غذا و شیرینی را بدون نگرانی از فاسد شدن و یا از بین رفتن بو و مزه آن،  داخل یخچال نگهداری کنید. این نوع از ظروف، حتی باعث می‌شوند مواد غذایی شما از آلودگی های محیطی نیز دور بماند و بهداشت غذایی رعایت شود. حتی این ظروف نگهدارنده کمک می کنند یخچال شما بوی نامطبوع حاصل از انواع مواد غذایی را نگیرد و تمیز بماند.

ظرف نگهدارنده میوه و سبزیجات لیمون

ویژگی های محصولات آشپزخانه لیمون:

۱.استفاده از متریال بهداشتی

سبک و قابل شستشو

۲.قابلیت انعطاف پذیری برای جلوگیری از تغییر شکل

۳.کیفیت ایده آل در شکل و دوام کالا

۴.مقاومت در برابر زنگ زدگی در مناطق مرطوب و شرجی

۵.استفاده از بهترین رنگ و ویژگی های ظاهری برجستهست آبکش برنج شو لیمون رنگ وانیلیمحصولات خانه لیمون

محصولات خانه لیمون هم با استفاده از بهترین مواد اولیه و بهترین شکل‌های ظاهری، کیفیت فوق العاده ای را دارا هستند. یکی از مشکلات هر خانه بحث فضای کم و مساحت های کوچک است. الان می پرسید این چه ربطی به محصولات لیمون دارد؟

جانم برایتان بگوید گروه لیمون توانسته دراورها و قفسه هایی با حجم کم و کیفیت فوق العاده طراحی کند تا شما وسایلتان را در آن ها بگذارید.

این دراورها، در سایزها و طبقات مختلف تقسیم بندی شده اند و شما می توانید با توجه به نیاز و فضایی که در اختیار دارید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

آویز های پشت دری لیمون:

یکی دیگر از محصولات خانه لیمون آویز پشت در است. این آویز ها مخصوص آدم‌های کم حوصله است. بدون شک برای شما خیلی راحت‌تر است که لباس‌هایتان را روی آویز، آویزان کنید تا اینکه آن ها را روی چوب لباسی بگذارید.

آویزها فضای کمی را اشغال می کنند و در عین حال به اتاق شما نظم می بخشند. شما با استفاده از آویز می توانید از فضای پرت پشت در اتاق ها به نحو شایسته ای استفاده کنید و به چیدمان اتاق خود سر و سامان بدهید. این آویزها اغلب از جنس پلاستیک مقاوم یا فلز و پلاستیک بوده و همین ویژگی از تخریب و آسیب در و دیوار خانه جلوگیری می کند.

آویز پشت دری لیمون بازار شوش تهران

سرویس جهزیه لیمون:
یکی از مهمترین محصولات لیمون، سرویس جهیزیه لیمون است. مجموعه لیمون با توجه به سلیقه مشتریان سرویس های جهیزیه، 9 پارچه، 21 پارچه، 22 پارچه، 36 و 37 پارچه طراحی و روانه بازار کرده است. اما یکی از کامل ترین سرویس جهزیه لیمون، سرویس 64 پارچه لیمون است که همه نیازهای شما را برای داشتن لوازم پلاسکو در آشپزخانه برطرف می کند. این سرویس ها با توجه به تعداد پارچه ای که انتخاب می کنید شامل بانکه های نگهدارنده قند و شکر، جای حبوبات، جای برنج، سطل زباله آشپزخانه، سرویس کفگیر و ملاقه، سبد، لگن، ظروف نگهدارنده، جارو، جا ادویه، ترازو، نظم دهنده کشو و… است.
همچنین این سرویس ها در دو قالب چهارگوش یا گرد با درهای شفاف و دودی و در رنگبندی های صورتی، صورتی چرک، سفید، وانیلی، طوسی روانه بازار می شود.

این سرویس  ها مخصوص جهیزیه عروس و هر چیزی که یک نو عروس و داماد به آن ها احتیاج پیدا می‌کنند،‌ طراحی شده است.

سرویس جهیزیه لیمون

لوازم و سرویس های پیک نیک:

اگر خانواده ای هستید که زیاد مسافرت می‌روید حتما به ست لوازم پیک نیک که همراه همیشگی شما باشد نیاز پیدا می کنید.سرویس مسافرتی لیمون برای همین امر طراحی شده است.  محصولات لیمون نیاز پیدا خواهید کرد. در این ست، شما می توانید تمام لوازمی که در یک پیک نیک احتیاج دارید را پیدا کنید.

اگر چای خور حرفه ای هستید، سرویس چای خوری 4 نفره دسته دار لیمون حسابی به کارتان می آید. لیوان ها داخل باکس پلاستیکی تعبیه شده و همین مانع از شکستگی یا سُر خوردن لیوان ها و در نهایت ریختن چای روی زمین یا داخل ماشین در طول سفر می شود.

اما اگر برای بساط پیک نیک خود به ظروف بیشتری نیاز دارید می توانید از سرویس مسافرتی 56 پارچه شش نفره لیمون، سرویس مسافرتی 60 پارچه شش نفره لیمون، سرویس مسافرتی رویال 85 پارچه 8 نفره لیمون  با توجه به نیاز خود خریداری و استفاده کنید.
این سرویس ها با توجه به تعداد پارچه ای که دارند شامل پیش دستی پلاستیکی، بشقاب سوپ خوری، بشقاب غذاخوری، قاشق و چنگال، لیوان و … است.

همه این وسایل داخل باکسی پلاستیکی که به صورت مجزا نیز قابل استفاده است جا گرفته اند و فضای زیادی را در بساط پیک نیک شما یا صندوق عقب ماشین تان اشغال نمی کند.

ست 4 نفره مسافرتی لیمون

ست کاسه و آبکش لیمون:

لیمون، متنوع ترین سرویس های سبد و لگن و آبکش را دارد. شما می توانید این محصولات را به صورت مجزا یا در قالب ست آبکش و لگن چند پارچه تهیه کنید. این ست ها طوری طراحی شده که در قفسه کابیت شما فضای کمی را اشغال می کند. چراکه سبد و لگن ها در هم چفت شده و داخل هم قرار می گیرند.

سرویس بهداشتی لیمون:

سرویس بهداشتی کاربردی ترین و ضروری ترین نیاز هر خانه است. تنوع سرویس های بهداشتی در بازار زیاد است اما سرویس های بهداشتی پلاستیکی گزینه بهتری از اجناس دیگر هستند. چرا؟ چون این سرویس ها به راحتی قابل شست و شو هستند و با توجه به رطوبت فضای سرویس های بهداشتی و حمام خراب نمی شوند و سال های سال می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

ست سرویس بهداشتی لیمون این نیاز مشتریان به داشتن سرویسی زیبا و مقاوم و مقرون به صرفه را برطرف کرده است.

شرکت لیمون برای سرویس های بهداشتی محصولات خود را در قالب ست سرویس بهداشتی 6 تکه شامل سطل، فرچه، جای مایع، صابون، مسواک، استند دستمال یا سطل و فرچه با هم یا سطل زباله و فرچه به صورت مجزا عرضه می کند.

اما تنوع در مدل و رنگبندی باعث شده مشتریان بیش از پیش جذب این محصولات شوند. به ویژه سری سرویس بهداشتی لیمون طرح ماربل (طرح سنگ) طرفداران پر و پا قرصی دارد.

ست سرویس بهداشتی 6 تکه مدل کلاسیک ماربل لیمون

سطل و زمین شوی پدالی لیمون

دیگر زمانه بشور و بساب زمین با دستمال به پایان رسیده است. وقتی سطل و زمین شوی پدالی می تواند سرامیک ها و سطوح خانه را برق بیندازد، دیگر استفاده از دستمال و لگن آب فایده ای ندارد.

سطل و زمین شوی پدالی لیمون یکی از جدیدترین و باکیفیت ترین محصولات این شرکت است که با نمونه های خارجی برابری می کند. شاید بگویید هزینه سطل و زمین شوی پدالی بالا است اما یک بار صرف هزینه برای چنین محصولی، در مقابل سال ها شست و شو با دست و آسیب های جسمانی که به بدن وارد می شود ارزشش را دارد. در واقع شما با خرید سطل و زمین شوی پدالی لیمون هم از کارگر و محصول ایرانی حمایت و هم به سلامت خود کمک کرده اید.

شرکت لیمون این محصول را در رنگبندی های کرم، قهوه ای، طوسی آبی و سفید ارائه می کند. سطل و تی این محصول چرخشی و شما به راحتی می توانید پد تی را آبکشی و سطوح را نظافت کنید. سطل این محصول پدال نیز دارد تا در صورت لزوم با فشردن پدال اقدام به آبگیری پد کنید.
اگر نیاز به سطل ندارید و تی به تنهایی کارتان را راه می اندازد می توانید از تی زمین شوی میکروفایبر دسته تلسکوپی لیمون استفاده کنید.

لیمون

محصولات لیمون

تنوع محصولات لیمون مثال همان از شیر مرغ تا جان آدمیزاد است. شما در کارخانه لیمون هر محصولی که مورد نیازتان است را می توانید پیدا کنید. محصولاتی شامل ست جارو و خاک انداز، جارو نپتون، سبد رخت، لگن و سبد گرد، بیضی یا مستطیلی، صندلی تاشو، چهارپایه، نردبان تاشو، کابینت کنجی حمام، گیره رخت، رخت آویز، جعبه کمک های اولیه، دراور، ظروف فریزری، ظروف نگهدارنده مواد غذایی ، بانکه های شیشه ای و پلاستیک، سبد پیک نیک، آبگیر سبزیجات، جای سبزی، آبچکان، سبد سینک، آبمیوه گیری، پارچ، تخته گوشت، جاقاشقی، جا سیب زمینی و پیاز، سبد نظم دهنده، صندلی حمام، بطری های شیشه ای و پلاستیکی، گلدان و…. که فقط بخشی از محصولا ت لیمون هستند.

گواهی ها و افتخارات صنایع لیمون:

در آخر این که اگر به دنبال لوازم خانه هستید، باید در نظر بگیرید که لوازم خانه باید در کنار ظاهری زیبا، کیفیت خوب و استانداردهای لازم برای مصرف خانگی و حفظ محیط زیست نیز داشته باشند تا بعد از  مدتی، غیر قابل استفاده و دور ریز نشوند.

  • داراری نشان رضایتمندی مشتری در سال 1394
  • دارای لوح تقدیر از انجمن مدیریت کیفیت ایران در سال 1394
  • دارای گواهینامه ی ISO 14001:2004 کیفیت محیط زیست
  • دارای گواهینامه ی ISO18001:2007 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت
  • دارای گواهینامه ی ISO10004:2012 سیستم شکایت مشتریان
  • دارای گواهینامه ی ISO10002:2004 سیستم رضایتمندی مشتریان
  • دارای گواهینامه ی ISO9001:2008 تضمین مدیریت کیفیت ازSwiss cert سوییس
  • دارای گواهینامه CE استاندارد محصول از اتحادیه اروپا
  • دارای لوح تقدیر از مرکز نمایشگاهی EXPO 2000
  • صادر کننده نمونه در سال 1388
  • کارآفرین نمونه در سال 1388
  • شرکت برتر در مجمع بزرگان صنعت ایران در سال 1382

سایت فروش محصولات پلاستیکی لیمون

شما می توانید محصولات لیمون را از سایت فروشگاه اینترنتی بازار شوش تهران به نشانی محصولات لیمون  تهیه و خریداری کنید.

نویسنده: عرفان گودرزی

2 thoughts on “محصولات لیمون در بازار شوش تهران

  1. ناشناس میگوید:

    با سلام وتشکر از محصولات بی نظیر لیمون،لطفا قیمت محصولات کنار عکس درج کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *